Mijn eerste reis - Reisverslagen van Rob in ´t Zand - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Rob in ´t Zand - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Tjaaaaa daar gaan we dan.....

Helaas moet ik uiteindelijk dan toch een weblog gebruiken. Mijn vorige site is compleet van het web. Alle informatie is weg, dus goed gaan we weer starten van 0. Jammer, maja niet stilstaan maar volle bak doorrrrr!!!

Op het moment ben ik mijn droomreis van een dikke 11 maanden aan het maken. Ik heb echt een geweldige 8 maanden alweer achter de rug. Zoveel gezien, meegemaakt en gedaan in Hong Kong, Australia, Swaziland, Lesotho, Zuid Afrika en nu Argentinie. Het reizen zit er bij mij helemaal in. Volle teugen genieten in mn eentje of met mede reisgenoten of natuurlijk ook locals.

Om een mooi beeld te geven van alles vind ik het een leuk idee om toch een site bij te houden waar ik regelmatig een bericht op post.

Have fun reading and enjoy!!!!

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2007

ROB IS BACK IN THE COUNTRY!!!

24 Juli 2007

I am COMING HOME!!! YA VENGO AMIGOS.....

03 Juli 2007

KOUDWARMKOUD en hopelijk warm!!!

13 Juni 2007

GOODMORNING MACHU PICCHUUUU!!!!

25 Mei 2007

T GAAT MAAR DOOR.....
Rob

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 64772

Voorgaande reizen:

01 April 2010 - 16 September 2010

Over land naar Tjajikistan plus Afrikaaaaa...

29 Juni 2009 - 14 Juli 2009

International Business Project

28 Juli 2008 - 28 Juli 2008

International Research Project

03 September 2006 - 29 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: